הזמנת אוכל לאירועים משפחתיים

למרות העומס הרב שמאפיין את חיינו, לעיתים קרובות אנו מתקשים לוותר על הכנת האוכל בעצמנו. אפשר לפעמים לפרגן לעצמנו בהזמנת אוכל מוכן ומושקע.
לא מזמן סיפר לנו לקוח שאצלם במשפחה כבר מזמן אימצנו את הרעיון של הזמנת אוכל מוכן בקונספט של מגשי אירוח לאירועים שונים: שבת חתן, ארוחת חג, יום הולדת עגול ועוד. מעבר לרצון להקל על האירוח, ולא לחייב את כולם לעמוד שעות וימים רבים במטבח לפני האירוע, הרי שהם גילו גם שהמזון המגיע מחברה מקצועית מפאר ומקשט את השולחן ברמה שבעצם, למרות כל הטרחה, אף פעם לא הצליחו להגיע אליה, וכי המחירים והחיסכון בזמן פשוט הופכים את ההחלטה המשותפת לאחת הטובות שקיבלו.

לאחרונה אנחנו שומעים על כך לא מעט, ומשפחות רבות עושות את אותו הדבר בדיוק ומצטרפות לקהל לקוחותינו המרוצים.

מוזמנים לבדוק את המנות השונות שלנו בקטלוג מגשי האירוח של פטיט

היתרונות של מגשי אירוח לאירועים
מעבר לחיסכון בעבודת ההכנה לפני האירוע, הזמנת אוכל בדרך הגשה זו של מנות קטנות מאפשרת ישיבה חופשית יותר של האורחים. אין חובה לערוך שולחן אוכל אחד גדול (ולפנות חצי סלון), אפשר לפזר את האורחים בין פינות ישיבה קטנות. כך נוצרת ניידות בין האורחים, ומזדמן לכל אחד לפגוש את כולם ולהחליף כמה מילים. כאשר נפגשת משפחה מורחבת אחת לתקופה ארוכה, ניידות זו עדיפה על פני ישיבה במקום מסויים במשך כל הערב כמעט.

בנוסף, גם המארחים פנויים להיות עם האורחים, ואינם צמודים למטבח, להגשת אוכל, פינוי כלים ועוד. חלק מהאוכל מוגש בצורת מנות קטנות שנאכלות בביס או שנים, מה שנקרא: Finger Food, ולכן אין כמעט כלים מלוכלכים.

הזמנת אוכל – מה אפשר להזמין?
התפריט של מגשי האוכל המוכן להזמנה הביתה הוא עונתי ועשיר. אפשר להזמין מתוך מגוון גדול ביותר של מנות מוצעות, כאשר מדובר בקייטרינג חלבי. יש מנות מלוחות ויש מנות מתוקות. דוגמאות למנות מלוחות: דגים מעושנים, מגשי ירקות, מגשי גבינות, סנדוויצ’ים קטנים במגוון טעמים, מיטבלים, קישים, סלטים ועוד. דוגמאות למנות מתוקות: פטיפורים, עוגיות, שוקולד בעבודת יד, ממתקים, קינוחים בגביעים אישיים ועוד.

אחד היתרונות המובהקים בתפריט קייטרינג חלבי טמון כמובן באיכות הגבוהה של קינוחים חלביים במקום תחליפי חלב.

משלוח של הזמנת אוכל מוכן
חברה מקצועית, מנוסה ומיומנת, יודעת לשלוח את מגשי האוכל המוכן באריזות מיוחדות כך שהם מגיעים מסודרים ומעוררי תיאבון, טריים ונוחים להגשה לכל מקום ללא כל תקלות בדרך. כל מה שנשאר הוא לפתוח את האריזות, להניח את המגשים על השולחן, וליהנות ביחד עם האורחים באירוע איכותי ביותר.

מוכנים להזמין? היכנסו לחנות באתרנו

שנרכיב עבורכם חבילה? אנא השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם

'

'

אפשרויות משלוח לבחירה בקופה

  • איסוף עצמי- קפה ארצי-חיים לבנון 2 ת"א 0 ₪
דלג לתוכן מרכזי