קייטרינג חלבי כשר לאירועים ואירוח

אחד האתגרים הגדולים של תעשיית האוכל לאירועים ואירוח בארץ עוסק ביכולת לייצר אוכל כשר באיכות גבוהה. החיבור שלנו כחברה לבשר, והזיהוי שלנו אותו כ”תו תקן” לאוכל באירועים, גרם לרבים קצת לשכוח שחלבי זה יופי של דבר, ושאפשר לארח איתו בצורה מכובדת, עשירה ומגוונת.
זו אחת הסיבות שהחלטנו שפטיט יהיה קייטרינג חלבי כשר – איכותי ומיוחד, כי כאלה עוד אין.

מוזמנים לצפות במגוון המנות שלנו באתר.

בחברה הישראלית ישנו שפע של סיבות לחגוג. אנו מציינים אירועים, קטנים כגדולים, בחיק משפחה וחברים, אירועים עסקיים זוכים להתייחסות ונמנים על שגרת החברה, ובמרבית החגיגות שלנו אנו מבססים את המפגש גם על אוכל, מה שלעתים קרובות גם מהווה את המדד ל”איך היה?”. אירוע שהאוכל היה בו טוב נזכר כאירוע מוצלח, אירוח ובו כיבוד מיוחד, איכותי וטעים יזכה אתכם תמיד במחמאות. אבל לפעמים מלאכת ההכנה איננה מתאימה לכם, והעברתה לידיים מקצועיות היא ההחלטה הנבונה ביותר.

לאירועים רבים ולסוגי אירוח שונים זהו הפתרון האולטימטיבי. אין צורך להתפשר על הקינוחים, לא נתקלים בבעיות עם הכנת מנות לצמחונים, ואפשר לאכול כל מה שהמזנון או שולחן הכיבוד מציעים, מבלי לעצור ולהתעניין האם כל מנה היא חלבית או בשרית. אך קונספט איננו מספיק כדי לעמוד בדרישות הקולינריות המפותחות של הקהל הישראלי אוהב האוכל. בשביל להצליח בהרמת קייטרינג חלבי כשר לרמת אירוח גבוהה חשוב לשלב שימוש במוצרים וחומרי גלם איכותיים, יצירתיות במתכונים ובאופן ההגשה וגיוון ועושר בטעמים המרכיבים את התפריט.

החוכמה העיקרית בהחלפת תפריט ביתי בתפריט של קייטרינג חלבי כשר היא להישאר נאמנים לתחושה של אוכל שנעשה מאהבה, גם אם הוא לא בושל בבית, וכמובן – לוודא שיהיה לו ערך מוסף של תחכום וטאץ’ של עיצוב.
יתרונו של פטיט כקייטרינג בוטיק טמון ביכולתו להתאים את תפריטיו לאירועים השונים ולסגנונות האירוח.
התפריט שלנו, שמבוסס על חומרי גלם טריים ואיכותיים, יוצר אינסוף שילובים של טעמים וצבעים, מאתגר אותנו בעיצוב הגשה מעניינת ומעוררת תיאבון לא פחות מן המנות עצמן, ושומר אותנו רעננים ומתחדשים בכל אירוע ואירוע.

להזמנת תפריטי קייטרינג חלבי כשר לאירוע או כיבוד לאירוח ביתי תוכלו להיעזר באנשי המקצוע שלנו, שמתוך התפריט הקיים ירכיבו ביחד אתכם את תפריט האירוע הייחודי לכם. תוכלו לתת את הדגשים המיוחדים לכם, לבחור בהגשה מלאה או בהזמנת משלוחים ארוזים מוכנים להגשה, תוכלו אפילו לבחור להוזיל את התפריט, למשל ע”י הזמנת רטבים מעולים לסלטים ורכישת מרכיבי הירק בעצמכם ועוד עצות והמלצות מחכות לכם אצלנו.
אנחנו שמחים לעמוד לשירותכם בכל עת ולכל סוג של אירוע.

שנרכיב עבורכם חבילה? אנא השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם

'

'

אפשרויות משלוח לבחירה בקופה

  • איסוף עצמי- קפה ארצי-חיים לבנון 2 ת"א 0 ₪
דלג לתוכן מרכזי